Zašto Green People?

Green People - najbolji omjer cijene i kvalitete!

Mnogi "high street" brendovi, kao i brendovi tkz. prirodne i organske kozmetike, sadrže velik postotak neaktivnih tvari, poput destilirane vode (često više i od 70%) i sintetičkih sastojaka koji služe kao poboljšivači teksture i mirisa, kako bi krajnji proizvod bio što jeftiniji za proizvođača.

Green People proizvodi su visoko koncentrirani i učinkoviti, tako da je za učinak potrebna vrlo mala količina proizvoda. Sadrže preko 90% aktivnih sastojaka koji su uglavnom i organski, za razliku od drugih brendova koji uglavnom nude ipod 6% aktivnih sastojaka (uglavnom ne iz organskog uzgoja).

usporedba green people organske kozmetike

 

Društvena odgovornost i etičko poslovanje

Ethiscore je projekt istraživanja koja se zasniva na bazi podataka sa web stranice Corporate Critic koja sadrži informacije o preko 30.000 poduzeća iz cijelog svijeta, kako malih, tako i onih velikih multinacionalnih korporacija.

Informacije o kompanija pokrivaju 5 ključnih područja prema kojima se ocjenjuje jesu li kompanije društveno odgovorne:

  • Okoliš (zaštita okoliša, nuklearna energija, zagađenja, utjecaj na klimatske promjene, utjecaj na staništa i prirodne resurse)
  • Ljudi (zaštita ljudskih prava, radnička prava, politike dobavljača, neodgovorni marketing)
  • Životinje (testiranje na životinjama, stanje farmi i druga prava životinja)
  • Politika (politička aktivnost, pozivi na bojkot, genetski inžinjering, nesocijalno financiranje...)
  • Održivost proizvoda (ekološki uzgoj, fairtrade, pozitivni utjecaji na okoliš, ambalaža, ostalo)

Cilj ovakvog rangiranja proizvoda jest pomoći građanima da pravilno odaberu najodgovorniji proizvod, odnosno da u njihovu odluku budu uključene sve znane informacije o tom proizvodu i proizvođaču, a ne samo one koje se probiju kroz medije.

Green People sa svojim proizvodima je na samom vrhu ljestvice :).

Učitavanje...